Karta stałego klienta Skorzystaj z rabatów

  1. Strona główna
  2. Hotel
  3. Karta stałego klienta

Karta Rabatowa Dołącz do nas

Dołącz do naszego grona! Jeśli jesteś częstym gościem naszego hotelu, nie wahaj się. Załóż kartę i korzystaj ze specjalnych promocji.

Regulamin Karty stałego klienta

  • Karta Stałego Klienta jest kartą imienną, przyznawaną Klientom Hotelu La Siesta.
  • Uprawnienia do rabatu 10% na standardowe ceny z cennika znajdującego się na stronie www.lasiesta.pl, z wyjątkiem ofert specjalnych tj. pakietów pobytowych.
  • Zniżka nie dotyczy pobytów grupowych ani zawartych w agencyjnym systemie sprzedaży.
  • Uprawnionym do korzystania z Karty Stałego Klienta jest jej właściciel i jego współmałżonek.
  • Warunkiem uzyskania rabatu jest jej okazanie pracownikowi recepcji.
  • Karta Stałego Klienta przeznaczona jest wyłącznie dla klientów indywidualnych.
  • Hotel La Siesta prowadzi okresowe promocje cenowe dla wszystkich Klientów na wybrane pobyty. W przypadku kiedy pobyt jest objęty taką promocją, posiadaczowi karty przysługuje jeden, wyższy rabat..
  • Karta uszkodzona w sposób uniemożliwiający jej identyfikację  lub właściciela, nie będzie honorowana.
  • W przypadku utraty karty Klient może bezpłatnie otzrymać nową kartę rabatową , po wczesniejszej weryfikacji danych i wszystkich kryteriów przyznawania Karty Stałego Klienta.
  • Hotel zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie Karty Stałego Klienta.
  • Kryteria przyznawania Karty Stałego Klienta:
    • co najmniej trzy pobyty w Hotelu La Siesta w ciągu roku ( wyłączając termin wakacyjny od 25 czerwca do 31 sierpnia)
    • łączna suma 3 pobytów w Hotelu powinna być conajmniej równa 2 tysiące złotych (wyłączając termin wakacyjny od 25 czerwca do 31 sierpnia)
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij