Nagrody

Nasz hotel docenili Goście

Hotel La Siesta zdobył uznanie wśród Gości. Świadczy o tym wiele zdobytych nagród, podkreślających jakość naszego hotelu. Jesteśmy dumni będąc miejscem przyjaznym dla najmłodszych Gości.

Wyróżnienia i nagrody naszego hotelu

Znak Jakości KidZone, edycja 2017

Hotel La Siesta Laureatem projektu Znak Jakości KidZone, edycja 2017. Znak Jakości KidZone to ogólnopolski program promocji najlepszych firm zorientowanych na rodzinę i dzieci zrzeszający liderów w swoich branżach. Program selekcjonuje, wyróżnia i rekomenduje najlepsze produkty, usługi i rozwiązania kierowane do segmentu rodzinnego, w szczególności bezpieczne, przyjazne i polecane dla dzieci.

Hotel Przyjazny Rodzinie 2016

Hotel La Siesta został nagrodzony certyfikatem Hotelu Przyjaznego Rodzinie. Celem kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie jest promocja miejsc noclegowych w Polsce, w których rodziny z dziećmi oraz przyszłe matki mogą się czuć komfortowo, spokojnie i bezpiecznie. Dotyczy to zarówno specjalnego wyposażenia dla dzieci w różnym wieku, ale także życzliwego podejścia do małych gości.

Jednym z rezultatów kampanii jest stworzenie nowej kategorii hoteli w Polsce: HOTEL RODZINNY, rozumiany jako miejsce przyjazne i spełniające określone standardy dla rodzin z dziećmi i kobiet w ciąży. Obiekty, które spełniają kryteria danej edycji otrzymują specjalne certyfikaty, które są ważne przez rok. Hasło kampanii: DZIECKO VIP-em W HOTELU zwraca uwagę na potrzeby dzieci, aby dziecko w hotelu czuło się wyjątkowym gościem.

Booking Awards

Z przyjemnością informujemy, że Zdobyliśmy nagrodę Guest Review AwardBooking.com! Dziękujemy wszystkich naszym gościom za wspaniałą ocenę!

Nagroda Travellers' Choice

To prestiżowe wyróżnienie jest przyznawane 1% najlepszych hoteli dostępnych w serwisie TripAdvisor w oparciu o recenzje i opinie milionów podróżnych. 

Certyfikat Jakości 2015

„Certyfikat jakości to sposób strony TripAdvisor na wyróżnienie firm z branży hotelarskiej, które stale otrzymują pochwały i wysokie oceny od podróżnych” — powiedziała Heather Leisman, wiceprezes ds. marketingu przemysłowego strony TripAdvisor. „To wyróżnienie pomaga podróżnym znaleźć obiekty, które stale świadczą usługi na najwyższym poziomie, a następnie dokonać w nich rezerwacji. Strona TripAdvisor jest dumna, że w dużej mierze dzięki niej podróżni mogą podejmować pewniejsze decyzje w zakresie rezerwacji”.

Certyfikat jest przyznawany na podstawie jakości, aktualności i liczby recenzji przesłanych na stronę TripAdvisor w ciągu 12 miesięcy. Aby się zakwalifikować, firmy muszą uzyskać i utrzymać wynik w ogólnym rankingu gwiazdkowym na poziomie co najmniej czterech z pięciu gwiazdek, wymaganą minimalną liczbę recenzji, a także znajdować się na stronie przez co najmniej 12 miesięcy.
 

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij